Én nagyon sokáig hallgattam az egyik barátomtól azt, hogy nem érti, hogy egészen egyszerűen hogy lehet az, hogy én mindig bajba kerülök a telefonom miatt. Persze most már tudom, hogy hol van tökéletes xiaomi szervíz budapest területén, és tökéletesen elégedett is vagyok ezzel a kis csapattal, mert maximális szinten értik amit csinálnak, soha sem fordult elő hogy bármi probléma lett volna a szolgáltatásukkal vagy annak bármilyen részfolyamatával, de ez nem volt mindig így. Sokat keresgéltem még rájuk találtam, és az biztos, hogy sokkal de sokkal nehezebb helyzetben lennék ha nem ők állnának mögöttem, hiszen sajnos tényleg sokat töröm össze a telefonom kijelzőjét.
Ez a barátom pedig annyit mondogatta, hogy nem érti egészen egyszerűen hogy miért ér engem ilyen sok baleset, hogy elkezdtem gondolkodni, hogy mit csinálhatok rosszul. Arra jutottam, hogy igazság szerint azt gondolom hogy semmit, hiszen nagyon sokat használom a készülékemet. Iszonyat sokat dolgozok vele, szinte minden céges folyamatot a telefonról bonyolítok már, és hát őszintén szólva ma már a magán folyamataimat is csak a telefon segítségével intézem, már amit lehet természetesen. Éppen ezért iszonyat sokszor kerülök olyan helyzetbe, hogy a telefon sérüljön vagy bármi baja legyen.
Ez a barátom pedig nem szeret telefonálni és mindent inkább személyesen intéz. Egyrészt azért, mert persze megteheti, hiszen időben maximálisan belefér a napjaiba, másrészt pedig mert gyűlöli az online folyamatokat. Persze aztán a karma őt is utolérte, hiszen valamelyik nap azzal a kérdéssel hívott fel hogy melyik az a szervíz csapat akiben megbízok és akikhez hordom a készülékemet. Persze azonnal megadtam neki a xiaomiszervizshop csapatának elérhetőségét, és ő is tökéletesen elégedett volt a szolgáltatással. Persze ezentúl elmondta, hogy maximálisan megérti most már hogy miért van ilyen sok javítási igényem, hiszen ezek a telefonok ma már iszonyat sérülékenyek. Mindenki bajba kerülhet. Ne ítélkezzünk és legyünk felkészülve minden váratlan helyzetre vagy nem várt eseményre.